streda 29. decembra 2010

Deň deväťdesiaty



No čo by som len k nemu napísala. Bol veselý. Miestami veľmi veselý. Ráno som sa vybrala na Kačín a výnimočne išiel so mnou Andrej. Sľúbila som mu kapustnicu v Lesanke, ktorá sa nekonala, nakoľko Lesanka je asi otvorená iba cez víkend. Čo ja občasný návštevník Kačína som netušila. Šmýkalo sa, kĺzalo sa a bola veľká sranda a náš výlet sme zakončili veľkým neskorým obedom v Kolkovni.

Kecali sme, veľmi veľa sme kecali, ono byť so mnou a nekecať je asi dosť nemožné.  Kecali sme o mužoch, o ženách, o rodine, mojej, jeho, o tom čo chceme, ako to v živote máme a tak. Po dlhej dobe bol veselý veľmi veselý. Bolo fajn to vidieť. Poznáme sa tri a pol roka. Vtedy rozbiehal novú firmu a ja som tak robila online poradcu. Vtedy sme sa veľa nestretávali. Začali sme až pred dvomi rokmi, keď som začala pre neho robiť jednorazové veci a nepriamo usmerňovať chod firmy a teraz sa stretávame pomerne často, pracovne samozrejme. Súkromne občas ideme von, i keď za posledné týždne sme boli vonku trikrát, čo je pomerne dosť. Tuším rád so mnou trávi čas. Hm.

Andrej je mimoriadne šikovný chalanisko, vizionár, puntičkár, navonok despota, vo vnútri premýšľa pri svojich rozhodnutiach o hypotékach svojich podriadených. Je to zvláštne, ale zistila som, že chlapi majú oveľa silnejšie sociálne cítenia ako ženy pokiaľ sa bavíme o práci samozrejme. Ja na jeho mieste by som bez mihnutia oka vyhodila troch ľudí pred dvomi rokmi, jemu to trvalo rok a pol, kým to reálne urobil. Napriek tomuto, je vnímaný ako despota, ktorý nevie pochváliť a ja ako osoba, ktorá keď niekoho vyhodí, tá druhá strana odchádza s pocitom, že nič lepšie sa jej nemohlo stať.

Sme úplne protipóly, ktoré majú spoločné názory na svet, ale prejavmi správania sme rozdielni a dovolím si povedať, že si rozumieme. Občas sa s ním cítim ako manželka po rokoch. Večer ma odchytil na skype a mal obsedantnú potrebu konverzovať. Bavili sme sa o tom, že mu urobím výber frajerky, že keď zlyhá frajerka, že ju budem musieť zastúpiť. Pripomenula som mu, ako mi neustále prízvukuje, že by so mnou nemohol žiť, lebo by ma musel prizabiť. Povedal len, ale to už som ti veru dávno nepovedal a medzi rečou mi napísal, že je to najlepšie čo som mohla stretnúť. Ostala som v nemom úžase a napísala drzáň. Odvetil, nalial som ti čistého vína. Povedala som len, nezabudni pribaliť aj auto so značkou xy. Boli to iniciálky môjho krstného mena a jeho priezviska. O chvíľu mi prišiel link na nové auto a poznámkou, aby bol junior v bezpečí. Jednoducho kopec prázdnych rečí, ktoré ma bavili do momentu uvedomenia si, že v poslednej dobe ma nejako moc často chváli. Ja a A, zvláštna predstava.

Keď som prišla domov, pôvodne vylihovanie som musela odložiť, lebo začal maratón telefonovania. Blonde bola mimoriadne výrečná, volala asi trikrát a vedela som, že je niečo vo vzduchu. Blonde nikdy nevolá trikrát, Blonde pracuje dvanásť hodín denne a nemá čas, ale včera mala, včera mala potrebu vykecávať, aby mi na konci mohla povedať, že večer ide niekoho stretnúť, ona zarytý odporca virtuálneho matrixu. Bola som nadšená a dávala som jej zopár cenných rád, sľúbila som jej nabitý telefón v prípade potreby a popriala veľa zážitkov. Ozvala sa po jedenástej s jednoduchým oznamom, že kopec srandy. Dnes máme sabat, tak som na tú srandu zvedavá.

Večer volalo ešte kopec iných ľudí a všetci nejako túžia po mojej spoločnosti. Samozrejme ten čo mal volať, nevolal, ozval sa ráno a úprimne, nemám z toho dobrý pocit, neviem čo má v hlave, ale rozhodla som sa tomu nevenovať, viac ako minútu a neupadnúť do zbytočného venovania času niekomu, komu nestojím ani za zavolanie. Vlastne za nič, za poslanie debilných esemesiek, ktorých je menej a menej a na ktoré som sa rozhodla nereagovať.

Som zvyknutá na párne a nepárne týždne, som zvyknutá na cudzie deti, som zvyknutá na veľkú dávku tolerantnosti, ale nie som zvyknutá na ľahostajnosť a egoizmus a ani si na to zvykať nebudem. Blonde mi povedala, aby som nehádzala flintu do žita a ja som povedala, nehádžem, len eliminujem veci, ktoré mi nerobia dobre. Mám sa predsa rada. Vzťah, ktorý neprináša rast, speje k zániku a toto ani nie je vzťah, to je len záujem, ktorý speje k zániku.

Okrem iného volal aj Mišo, dohodil mi nového klienta a dnes mám stretnutie, tak sa idem urobiť za peknú a šup šup na stretnutie.

Včera bol jednoducho pekný deň a každý ďalší bude presne taký, aký si ho urobím.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára