streda 27. októbra 2010

Deň dvadsiaty ôsmy



Asi som sa pripila. Všetko sa mi záhadne točí a prepracovala som sa do stavu totálnej únavy, po ktorej sa nedá zaspať, a keďže som to predpokladala, od ôsmej som sa začala intenzívne otupovať. Večer mi to aj tak nepáli, tak na čo sa tváriť, že áno. Jediné, čo som bola schopná robiť, bolo hranie sa s tabuľkami a voľbou ešte lepšieho tvaru písma a farieb. Zväčšovala som a vzápätí zmenšovala vytvorený dokument, aby som nezabudla na tú najmenšiu nezrovnalosť. Tabuľky, obrázky, úhľadné písmo, to je to čo predáva, lacné obkecy nie sú veľmi dôležité. Teda aspoň dúfam.

Podarilo sa mi neuveriteľné. Po roku a pol výhovoriek, mám napísaných 50 strán reportu. Chýba asi desať, to dokončím ráno, aby som okolo obeda vliezla do fax and copy a dodala punc dokonalosti nepotrebným papierom, za ktoré zinkasujem maličkú sumu na pokrytie decembrových fixných nákladov. Tú sumu, som už asi dvakrát odpracovala a keby som bola naozaj taká chytrá, tak si ten čas nechám nechutne zaplatiť, namiesto toho zajtra budem poslušne mrkať očami, ukazovať prvotriedne tabuľky a ohurovať dokonalým dizajnom, ktorý zakryje neaktuálnosť dát. 

Oblečiem si šaty, možno budú mať rovnaký efekt.

Bolí ma hlava a chrbát a mám výčitky, že som necvičila, po víne to ide nejako ťažko.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára