streda 3. novembra 2010

Deň tridsiaty piaty


Nepokoj. Nepokoj je už vyriešený. Nepokoj do mňa vliala tretia strana pred týždňom, keď povedala je to 50/50. Pomer 50/50 nie je dobrý. Jednoducho nie je. Vedela som to vtedy, keď to bolo vyslovené a bola to prvá myšlienka, ktorá mi napadla. 50/50 a dnes je z toho nula. 

Prijala som to pokojne. Asi som už na to bola pripravená, aj keď som si priala niečo iné. Veľmi som si to priala. Zaželala som veľa šťastia a rozmýšlala ako dlho môže byť nezaplatené DPH, ako rýchlo som schopná zohnať pár tisíc. Všetky rezervy sú dlhodobo na nule, niektoré v mínuse a jediná predvianočná spása je M a jeho nezastihnuteľnosť. Potrebujem ho stretnúť. Potrebujem jeho pomoc. Potrebujem nový projekt. Potrebujem niekoho prefackať... 

Nahneval ma. Nahnevala ma jeho neschopnosť rozhodnúť sa. Jeho váhavosť spôsobila môj nepokoj. Zničila moju malú možnú finančnú istotu na štyri mesiace.  Môžem ísť za ním a požiadať ho o peniaze. On sa opýta koľko potrebujem, bez problémov mi ich ponúkne a ja mu vysvetlím, že nič od neho nechcem, že chcem projekt, ktorý mi nezničí svojou váhavosťou, ktorá rozhodla. 

Teraz sa neozýva. Asi rozmýšľa, čo bude robiť. Toto rozhodnutie tretej strany naštrbilo aj jeho plány. Viem, že som urobila všetko, ale pýtam sa, či som nemohla urobiť viac. Nakopať ho do zadku. Možno by to pomohlo. Možno by sa spamätal. A možno by to bolo úplne zbytočné. 

Váhavá váha.

Chce sa mi plakať.

Rozmazané oči si utieram do rukáva. Biele prúžky na rukáve sa razom stávajú fialové. Celkom pekný odtieň. Smrkám. Nadychujem a následne zhlboka vydychujem. Pred očami mám film jeho rozhodnutí a uvedomujem si, že vždy boli váhavé. 

Váhavá váha, do pekla s tebou...

1 komentár:

  1. vzdy zasnem nad tym ako opisujes svoje pocity asi preto ze ja toho nie som schopny nielan pisat ale aj hocikomu povedat a to sa mi paci.Prijemne pisanie
    mozno uz v sobotu dam symbolicky basket na trunaji starych panov

    OdpovedaťOdstrániť