štvrtok 11. augusta 2011

23



Keby som to nemala nahraté, neuverím. Neuverím tomu, čo som na vlastné uši počula pár hodín dozadu. Vždy ma to prekvapí a vždy rozmýšľam ako je to možné, ako niekto môže vedieť tak veľa, ako môže mať tak dobrú intuíciu, alebo niečo... Vždy sa začnem obzerať a hľadať nejaké vysvetlenie a nikdy nič nenájdem. Následne sa začnem pozerať na karty a áno, ja rozumovo založený jedinec, hľadám logiku v kartách. Potom to vzdám a len ticho počúvam. Nikdy nič nehovorím a snažím sa mať „poker face“, ale na konci to nevydržím a vždy sa opýtam tú istú otázku, ako to viete? A vždy dostanem tú istú odpoveď, ja nič neviem, to tarot.

Včera som bola u Didy, ktorá sa hrá s tarotovými kartami a hrá sa tak dobre, že ma vždy šokuje. Šokuje ma detailným popisom momentálnej situácie, o ktorej nemôže mať ani šajnu, ibaže by čítala túto stránku a vedela, kto som. Nebudem písať, že ma šokuje tým, čo príde, tam si myslím, že zohrá svoju úlohu navŕtanie sa vypovedanej myšlienky do podvedomia jedinca a samotnú realizáciu si dotyčný dokáže pritiahnuť v závislosti od toho, ako sa na vypovedané veci pozerá. Avšak tá prítomnosť a vlastne aj minulosť mi neprestáva vŕtať v hlave.

Veľa rozprávala o práci, o plánoch A, B, C, o zániku a vzniku spoločnosti, o stretnutí, ktoré mi potvrdili pár hodín pred jej návštevou, o ľuďoch, ktorých tam stretnem, povedala presný počet, pohlavie aj vek, o mojom šéfovi, o tom, že som viac priateľ ako podriadený, že budeme naďalej spolupracovať, a tak. Jednoducho príliš veľa konkrétnych detailov, na ktorými sa zdravý rozum zastavoval. 

Pýtala sa na vzťahy a ja som povedala, žiadne nie sú. Divne sa pri tom usmievala. Napadlo mi, že možno som bola prvá osoba, ktorá k nej nešla riešiť chlapa. Uvažovala som, či sa na nejakého opýtam, keď už tú tému začala a fakt som nevedela, kto by ma mal zaujímať. Naveľa som spomenula dve mená a dozvedela som sa, len to čo som už vedela. M je príjemné rozptýlenie a Merlot sa mi bude ozývať do konca života. 

Ja som sa jej opýtala na peniaze. To bolo vlastne to, čo ma skutočne zaujímalo. Povedala, nie je dôvod sa o nich baviť, je to v pohode. Predstavila som si ten mínus a v duchu odpovedala, keď myslíš, tak asi áno a v myšlienkach som sa stále vracala k opísanej pracovnej situácii, ktorá mi ani teraz nedá spávať. Fakt ma to prekvapilo a sama som zvedavá, ktorý scenár bude.

Na začiatku som mala asi napísať, prečo ide racionálne založený človek k niekomu, kto vykladá tarotové karty. Odpoveďou bude spomienka. Bola som s Barbarou, ktorá mi o nej povedala pred dvomi rokmi a išla som k nej z čírej babskej zvedavosti, či fakt môže byť tak dobrá. Rada  testujem a tu to tiež nebolo inak. Už vtedy ma prekvapila a veci, ktoré povedala predtým sa fakt stali. Mám to nahraté. Vypočula som si to ráno a celý čas sa len tak priblblo usmievala. Barbara ju spomenula opäť a tým ako keby mi vyslala signál, že by som mala ísť a nie je dôvod pýtať sa prečo. Jednoducho ísť. Ísť po dvoch rokoch a tak som išla.

Išla pre pozitívne impulzy do života.

Aké detinské... 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára