štvrtok 18. augusta 2011

16



Máš pravdu, xxxxxxxxxx/xxxx, dakujem.
Mala si na mysli NY?
Mala som na mysli tvoje slová, je to skvelý nápad, zmena, pošlem pohľadnicu.
Máš to na účte, darček s názvom dovolenka.

Opakovane som si čítala správu a aj prírastok na účte. Sedela pod jabloňou a spod čiernych okuliarov padali slzy. Nedalo sa to zastaviť, tiekli samé bez zavolania. Sharon povedala, že som šibnutá, že sa mám tešiť a že je na mňa pyšná. Opýtala som sa prečo. Povedala, lebo si napísala, lebo si konečne prijala, čo ti bolo ponúknuté. 

Tešila som sa, ani nie z toho prírastku ako z poznania, že sa naozaj môžem spoľahnúť, že to nie je len o pocite, ale o skutočnosti, že v prípade najhoršieho mi niekto pomôže. To poznanie ma dojalo. Takým zvláštnym spôsobom. 

Sharon povedala, že som šťastný človek a mne napadlo, že asi som.

Nie kvôli peniazom, ale kvôli tým ľuďom, ktorých okolo seba mám.

Ďakujem, že sa mi stali.

Nebola som schopná odpísať. Opakovane som písala a mazala, až som to vzdala. Večer by som mu napísala blázon. Možno, by som dodala blázon, ktorý ma dojal  k slzám a potom by som rozmýšľala, či to nie je príliš patetické. Tak som nenapísala nič.

Keď som prišla z lazov domov, bola som sa na to vybehať. Hodinu a pol som krúžila na školskom ihrisku v totálnej tme a v predpísanej tepovej frekvencii. Čakala a tešila sa na slzy, ktoré neprišli. V aute som si hovorila, pôjdeš behať, poplačeš si a zase bude dobre. Namiesto toho sa dostavil nával energie a obsedantná potreba ešte väčšieho upratania. Upratania vo svojich vlastných financiách a rozhodnutie, že v máji budem v NY. Viem veľmi presne, čo chcem, len by som už konečne mohla prestať s vlastným obviňovaním za veci, ktoré sa v minulosti stali a za ktoré si môžem sama. 

Ráno som čítala starý rozhovor s Horáčkom a do oka mi padla jedna veta „Som ten, kto rozpoznaný omyl jednoducho hodí do koša“. Mala by som byť tá, kto rozpoznaný omyl jednoducho zahodí do koša. To je asi jediná cesta ako ísť ďalej.

Dnes ráno som sa rozhodla odpísať a použiť slová niekoho iného, slová, ktoré mám veľmi rada.

Dnes ráno som vstala a bola som šťastná. Čím viac som pri vedomí, tým som šťastnejšia. Som vďačná za ľudí, ktorí sa mi stali.

Pošlem to o desiatej.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára