nedeľa 16. januára 2011

Deň stoôsmy



Potrebujem pohyb. Potrebujem byť vonku. Celý deň som bola zavretá a vonku bolo tak krásne. Je to už tu, je cítiť jar, aj keď je január a všetci moji priatelia, ktorí hrajú golf sa tak zvláštne tešili, tak zvláštne usmievali, rovnako ako aj ja. Napadlo mi, že je už skvelý čas na behanie, že opäť začnem, že mám silnú motiváciu. Taktiež som sa tak trochu viac tešila z novej ponuky a predstavila som si neďaleké odpalisko, že to bude na skok, že zabijem dve muchy jednou ranou.

Celý deň tréning a podvečer som bola na večeri s S. S ma kedysi doučoval finančnú stratégiu, S je extrémne šikovný vo financiách. Rozprávali sme sa o práci, o tom čo je pre neho dobré. S S som sa vrátila do minulosti, keď som večerala s M a bavila sa presne o tom istom, keď zvažoval, kde nastúpi. Podporila som ho v rozhodnutí pracovať pre firmu, ktorá v tom čase nemala dobré meno a dnes sa ľudia predbiehajú, aby tam mohli pracovať. Prišlo mi to úsmevné. S odstupom desiatich rokov sa baviť o tom istom s niekým, kto možno bude pracovať pre M. Prišlo mi úsmevné, že vlastne veľa dôležitých rozhodnutí, preberal so mnou.

Večer som sa ešte zastavila u Zdeny na nealkoholickom sabate a rozprávali sme sa o kvadrante šťastia. Na nič zásadné sme neprišli, len sme sa možno tak potichu tešila z okruhu našich priateľov. To sa mi fakt podarilo. Vybudovať si v cudzom meste sieť skvelých priateľov.

Keď som prišla domov, našla som si správu od P s najnovším prieskumom platov. V pondelok sa budú dojednávať podmienky a nechcem to prestreliť. Preletela som rýchlo čísla a nepotešila sa. Platy išli dole. Tak som si kalkulovala možné varianty,  aby boli priechodné pre obe strany. Bude to na tesno. Chce to nejaké vedľajšie joby, alebo sa dohodnúť na fakturácii. Sama som zvedavá s čím prídu a mám z toho v sebe nepokoj. Taká je pravda.

Napriek tomu, že je ráno, som unavená, potrebujem vzduch a pohyb. 

Dnes pôjdem peši.

Najvyšší čas ísť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára