pondelok 18. februára 2013

Prvý


Vstala som o dve hodiny skôr ako som plánovala. Tušila som, že to tak bude. Vždy to tak je. Vždy vo veľký deň vstanem neprimerane skoro a potom dumám ako to vydržím a ako zamaskujem tie veľké kruhy pod očami. Dnešok nebol výnimka, aj keď som si ju priala.

Rozmýšľam čo ma čaká a zisťujem, že nemám veľmi rada, keď to neviem. Mám rada svoj harmonogram, ten pocit istoty, že viem čo bude. Dnes to len tuším.

Rozmýšľam nad svojími inými prvými dňami a snažím si vybaviť niečo konkrétne. Napadne mi pohľad z okna na vysoké stromy a veľká kancelária, potom Disneyland a pri tom poslednom len slovo oops.

Zvláštne, človek vlastne už prvý deň vie, ako sa to bude vyvýjať, stačí sa len dobre pozerať a byť k sebe úprimný.

Sama som zvedavá s čím budem spájať dnešný deň.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára