piatok 1. februára 2013

Ďalej


Ďalej. Ide sa ďalej. Budúci týždeň tri stretnutia. Dnešná misia splnená. Mám z toho dobrý pocit, ale oslavovať ešte nie je čo. Lámať sa to bude až budúci týždeň. Dnes to bolo veľmi jednoduché, chvíľami ma to prekvapovalo, ale celkový pocit bol dobrý.

Stále sa nemôžem zbaviť myšlienky, že je to moja druhá šanca. Nechcem sa na to veľmi fixovať ani nič podobné, hľadám ďalšie možnosti, ale aj tak to vo vnútri takto cítim.

Dnes ráno, keď som si kupovala diaľničnú známku a automaticky som povedala desaťdňovú, som sa zasekla a objednávku zmenila. Povedala som si, že ešte tam pôjdem asi dvakrát a mesačná bude vhodnejšia. Viem, že teraz predbieham, ale na tej pumpe som si povedala, že budú dve stretnutia a na tom druhom budem dohadovať podmienky. Potom som sa zháčila a sama sebe pripomenula, krok za krokom, cieľ toho dnešného je dostať sa na ďalšie, to stačí, žiadne veľké oči. Uvidíme.

Som unavená.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára