sobota 9. februára 2013

Ready


V noci som nespala. Tešila som sa z faktu, že mám ponuku. Menej som sa tešila z čísiel. Aby som bola presná, tie čísla vôbec neboli zlé, len súčasné náklady pokrývali len tak tak. Rozmýšľala som, či sa mám pustiť do vyjednávania. Istým spôsobom som bola presvedčená, že to mám urobiť, že ak to neurobím teraz, tak sa ťažko dojedná niečo neskôr a ak tak najskôr o rok.

Je to zvláštna situácia. Na jednej strane by som mala byť šťastná, tá ponuka prišla opäť v hodine dvanástej a mala by som sa tešiť z čohokoľvek, na druhej strane som si hovorila, kedy ak nie teraz a o tomto pocite som bola čím viac, tým ďalej presvedčená. Napriek tomu mi svietila v hlave otázka, či nechcem priveľa, či by som sa nemala uskromniť, či by som nemala byť vďačná aj za toto, či sa to voči mne neobráti. Chvíľami som bola paranoidná, ale rozhodnutie bolo urobené.

O piatej ráno som poslala email, kde som poďakovala za ponuku a dohodla si čas na telefonický rozhovor. Ten rozhovor, ten rozhovor ma presvedčil o dobrej voľbe, bol skvelý, neviem, či z nich hovorila skutočnosť, že potrebujú niekoho veľmi rýchlo, alebo skutočnosť, že naozaj chceli mňa, ale výsledkom bolo navýšenie príjmu o 20%, čo vôbec nie je zlé. Ak budem veľmi uprimná napíšem, že môj totálny balík je veľmi sexi, prúser je, že ročný bonus je vyplácaný až o rok, pozitívum je, že firma je naozaj v čiernych číslach a  bonus je reálny.  Ten bonus by vyriešil šmahom ruky môj mínus, no nič, ešte si naň chvíľku počkám, medzitým to musím ustáť.

Celá táto záležitosť je veľmi zvláštna. Zvláštna pozitívnym spôsobom. Celé mi to pripomína niečo, čo už tu bolo, jediný rozdieľ je, že teraz sa cítim viacej pripravená ako pred rokmi. Nechcem to zakríknuť ani nič podobné, ale tých asociácií je tu extrémne veľa. Vraciam sa do odvetvia, z ktorého som dobrovoľne zdrhla, a ktorému som sa vyhýbala niekoľko rokov. Dokonca aj finančný balík je na podobnej úrovni, projekty, ktoré ma čakajú sú takmer identické a svojím spôsobom aj ľudia.

Ľudia, na to nesmiem zabúdať...

Usmievam sa a v duchu dumám, či mám viac šťastia, alebo rozumu.

O týždeň začínam.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára