streda 6. februára 2013

Dýchaj


Až taký hrdina som dnes nebola. Nervozita sa nečakane dostavila pred jednou. Neuveriteľný pretlak. Srdce mi bušilo ako o život. Chodila som okolo stola a upokojovala sa hlasným opakovaním dýchaj Vesper dýchaj a potom som si povedala, potrebujem sex, dobrú rýchlovku, ktorá nedovolí myslieť a nadopuje ma lacnými endorfínmi. Napísala som sms a povedala si, desať minút. Prišla odpoveď a s ňou aj rýchly sex ako sa patrí. Uvoľnenie, nemyslenie, len nekonečná blaženosť a očakávaný príval energie.

Rozmýšľala som nad športovcami. Lebo tak nejako som sa cítila, ako športovec pred dôležitým turnajom, ktorý si šlahol niečo na uvoľnenie, pretože hlboké predýchavanie už nepomáhalo.

Som tu skôr. Čakám na parkovisku a vypisujem si tieto písmenka. Celkom sa na nich bavím, lebo som sama zvedavá, čo budem písať, alebo na čo budem myslieť o pár hodín. Pán Možno mi napísal, si najlepšia a ja som odpísala, ja viem, ešte o tom presvedčím troch ľudí. Odpísala som tak automaticky a samozrejme, až ma to prekvapilo. Nebola v tom žiadna pochybnosť. Vybavili sa mi situácie z minulosti a jedno konkrétne stretnutie, kde som tvrdo išla za tým, čo som chcela. Vždy som mala malú triašku v žalúdku a vždy som si hovorila, nemáš čo stratiť, presnejšie, keď nič nemáš, nemáš čo stratiť. Zhlboka sa nadýchla a išla.

Ako teraz, zhlboka sa nadychujem a idem.

Dýchaj...

Sedím tu opäť. Stretnutí bolo viac a všetko nakoniec trvalo takmer štyri hodiny. Sharon povedala, napíš mi hneď po stretnutí známky, stupnica od 1 do 5 ako v škole. Píšem 111, i keď pri tom poslednom zvažujem 2. Nemenila by som však  nič na žiadnom a tak ostávam pri jednotke. Myslím, že som obstála, ale nič neviem isto, je to len môj pocit.

Prichádzajú esemesky a ja neviem čo mám odpísať. Teším sa z môjho okolia, ktoré mi praje a je možno viac nervózne ako som ja v tejto chvíli. Cítim sa skvele a tak trochu unavene, v duchu myslím na dvojhodinové stretnutie s potencionálnym nadriadeným. Veľa sme sa smiali a bolo to veľmi fajn. Mal pekný úsmev. Úsmev je dôležitý.

Dýchaj, Vesper, dýchaj...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára