streda 6. februára 2013

Mám


Mám nepochopiteľne dobrú náladu, napriek tomu, že som sa vyspala otrasne, ranný sex nestál za veľa a ručička na váhe ma tiež nenadchla. Nemá to logický základ, len to proste tak je. Chce sa mi smiať. Pristihujem sa, že kútiky úst mám stále hore a som tak trochu euforická.

Bavia ma rozhovory s pánom Možno, aj keď ma občas neskonale vytáča, vždy žasnem nad jeho neuveriteľným pokojom, ktorý zachováva, keď niečo tresknem do placu bez varovania. Rozprávame sa absolútne otvorene o čomkoľvek, o veciach, ktoré sa nahlas nevyslovujú, o najčiernejších myšlienkach, ktoré ma občas prepadnú, o skazenosti, ktorá vlastne skazenosť nie je, pokiaľ si to uvedomím a pomenujem, o tom prečo nemôžeme byť spolu, keď nám je vlastne dobre.

Pristihla som sa pri tom, že v pondelok som bola rozmrzená kvôli vlastnému obviňovaniu, že nie som normálna, keď nechcem niečo viac s pánom Možno, že tu mám človeka, ktorý má ma rád, a ktorého aj ja mám rada, ale len ako kamaráta, ten zdroj inšpirácie to nie je a rovnako žiadny pocit bezpečia.

Jana povedala, že je dôležité, aby ma mal niekto rád a že tie ostatné veci sa vždy nejako vyriešia. Oponovala som, povedala som nestačia chlácholivé slová, občas treba reálne činy a pokiaľ tam nie je potenciál, opäť to bude len a len o mne. Sharon bola pragmatickejšia. Môžeš sa niekomu prispôsobovať krátkodobo, ale prečo by si dlhodobo mala spávať v kempe, keď máš rada aj Kempinski.

Dumala som kto má pravdu a snažila som sa byť k sebe maximálne úprimná a necítiť sa previnile, že mám rada svoje pohodlie, aj keď mi je teraz ťažko, že mám rada svoje možnosti, ktoré sú teraz okresané, že chcem mať pri sebe niekoho, pri kom sa vlastne nebudem cítiť previnile.  Nepotrebujem niekoho, kto mi bude dávať, dokážem sa o seba sama postarať, ale chcem mať tú možnosť, že mi môže dať, to čo si viem dať aj sama. V týchto povrchných úvahách som sa poctivo motala celý pondelok a bola som pekne rozmrzená, aby som neskôr zastala a opýtala sama seba, či to nie je predsa len inak a odpoveďou bolo nie je. Práve naopak, ešte niečo tam chýba. Volá sa to inšpirácia. Môj partner by ma mal inšpirovať, inšpirovať slovami aj činnmi. Fyzický sex je dôležitý, ale viac mi záleží na tom mentálnom, na tej mentálne spriaznenosti, na rozhovoroch bez slov, na tom pocite s týmto človekom chcem zostarnúť, vtedy som schopná prehliadať množstvo vecí, ktoré ma u iných iritujú. Fakt neviem, či to ešte zažijem, ale viem, že už som to zažila a je to možné a to je to dôležité.

Vrátila som sa späť myšlienakmi k pánovi Možno. Pozorne som sa snažila odpovedať na všetky otázky v hlave, aby som prišla na to, že predsa len tam niečo chýba, niečo čo nie som schopná akceptovať z dlhodobého hľadiska a momentálne to neprevýši ani veľmi pekný otvorený intímny vzťah, ktorý ma teší a už nezaťažuje, pretože som si to v hlave uložila, aspoň zatiaľ.

Nechcem sa cítiť previnilo, chcem sa cítiť dobre.

Mala by som sa obliecť a pomaly ísť. Pomaly sa do mňa začína vkrádať malá nervozita, ktorá vôbec nie je nepríjemná. Je to len nejaký obraz zodpovednosti, ktorú pociťujem sama voči sebe. Trikrát áno,  chcela by som to počuť a po stretnutiach mať ten pocit, že bude. Okolnosti a aj moje okolie mi praje. Je to veľmi zábavne ako sa tešia z toho moji najbližsí, ale aj cudzí ľudia, ktorých som spoznala minulý týždeň. To ma trošku prekvapilo. Necítila som v nich obchodný záujem, ale taký obyčajný ľudský. Bolo to veľmi príjemné a miestami mi to vháňalo slzy do očí, ako napríklad teraz.

Som šťastný človek. Teším sa. Je to len na mne. Trikrát áno. Šarmantná a energická...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára