utorok 20. septembra 2011

20110919



Pondelok nebol až taký strašný aký sa zdal. Niekoľko krát sa prejavila malosť kolegov, ktorú som sa rozhodla ignorovať. Nemám rada ľudí, čo na svoju obranu používajú útok. Som voči ním agilná a v porovnaní s minulosťou, sa oveľa viac kontrolujem, aby som im nedala najavo, čo si o tom skutočne myslím. Celkom dobrý tréning v priamom prenose. 

Ľudia začínajú byť nervózni čím ďalej tým viac, z toho možno pramenia ich nekontrolovateľné výpady voči ostatným. Scenáre sa začínajú napĺňať. Pravá ruka nevie čo robí ľavá a aj tí najsebavedomejší klonia cudne hlavu a sú čím ďalej tým viac opatrnejší vo svojich vyhláseniach. Veľmi vtipná situácia. Vysoká škola života. Cítim sa ako vzdialený pozorovateľ a zachovávam neuveriteľný pokoj, už som sa naučila, že rozčuľovanie nepomôže. To je asi jedna z mojich prednosti. V pracovných veciach dokážem zachovať chladnú hlavu vždy, čo nemôžem povedať o súkromnom živote, tam som bola v minulosti občas hysterická. Vyváženosť jednoducho musí byť.

Karty boli rozdané a nenahraditeľní sa stali nahraditeľnými. Nič nie je oficiálne, ale presne tam to speje. Kamaráti čo boli kamaráti, spojenci čo boli spojencami, už nimi nie sú. Chránia len svoje vlastné stoličky a občas nekoordinovane kopú nohami rukami okolo seba, presne ako chrobáky ležiace na chrbte. Znie to divne, ale ja sa fakt bavím. Bavím sa z pozície pozorovateľa, ktorý opovrhuje takýmto správaním, krotí sa, aby to nedával viditeľne najavo a je uprostred troch viac či menej zainteresovaných strán. 

Večer som dostala ďalšie odpovede. Odpovede, ktoré sa dali tiež predvídať. Zákazku som nedostala, rovnako ako aj pracovnú ponuku. V oboch prípadoch som bola číslo dva. Nejako ma to neprekvapilo ani v jednom prípade a na mieste druhých strán by som sa rozhodla úplne rovnako. Ak budem úplne úprimná, o tej pracovnej pozícii som nebola presvedčená, mojou malou vnútornou brzdou bola skutočnosť, že by som pracovala s niekým koho poznám a stráviť tri hodiny denne cestovaním, tiež nie je veľká výzva. Ta zákazka ma trochu mrzí, znamenala by minimálne zálohovú platbu, ktorá sa nekoná. Nevadí, príde niečo iné. 

Najdôležitejšia je akcia November a konsolidácia záväzkov. V súvislosti s tým som si dovolila kontaktovať svojho bankového poradcu, ktorý nebol schopný zodpovedať ani jednu z mojich položených otázok. Vzdala som to, ale minimálne som sa dozvedela termín kedy najskôr môžem dostať oficiálnu informáciu ohľadne mojej novej úrokovej sadzby. Uvidíme.

Zvláštne pokojný deň. 

Ticho pred búrkou, ktorá sa pomaly blíži, a ktorej blesky, som zahliadla... 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára