piatok 2. septembra 2011

1



Neviem to vysvetliť, nemá to žiadny logický základ, práve som dostala bežecký balíček a zachvátilo ma také to divné vnútorné chvenie, nejaký divný pocit zodpovednosti, zodpovednosti za zajtrajší beh. Cítim sa ako študent pred skúškou, ktorý vie, že sa pripravoval, ale náhle ho prepadne otázka, či naozaj dosť, pričom dobre vie, že dôležité je prejsť, alebo v mojom prípade zúčastniť sa. Nikto nikdy nebude pozerať na čas, nikto nikdy nebude pozerať na známky a aj napriek tomu, tu ten pocit je. Pocit zodpovednosti. Zodpovednosti samého voči sebe. 

Celkom ma to prekvapuje. Myslela som, že vekom sa to mení, že vekom človek získava na určitej ľahkosti alebo prístupe MFP, ale opak je pravdou. Jediné, čo sa vekom mení je oblasť priorít, ale pocit zodpovednosti, za veci, na ktorých nám záleží, zostáva, je nemenný.

Ráno som bola len tak ľahko behať. Išlo to veľmi fajn. Len tak som si krúžila na školskom ihriskom vo svojom známom aeróbnom tempe a v duchu som si hovorila, s koľkými tepmi zajtra začnem, čo si môžem a čo nemôžem dovoliť. Priala som si zabehnúť dobrý čas, ale potom som si hovorila, stačí dobehnúť Vesper, hlavne si to uži. A teraz? Teraz si listujem stránky behu a sama seba sa pýtam, čo tu vlastne robím. Čo si vlastne idem dokázať? Potvrdiť? Prečo ten náhly pocit zodpovednosti kvôli behu?

Ležím na posteli vo svojom obľúbenom hoteli, otupujem sa hotelovým sektom a hľadám odpovede na zdanlivo nepodstatne podstatné otázky.

Možno zajtra nájdem odpoveď, teraz ešte jedna miniflaša sektu.

1 komentár:

  1. b.
    hm,hm,akoze sektik pred zavodom...?no ale co som nejaky kazatel,aby som spustila prednasku,hoci ma jazyk svrbi?:-))
    ty to,draha,hlavne dobehni,uzi si to,ako najlepsie mozes,nezran sa a maj zo seba radost,ze si sa k tomu vobec odhodlala a ze si tolko natrenovala.si frajerka a nam uplne postaci,ak ten zavod prezijes a potom to sem napises.vsak vyhrat ho mozes nabuduce,v istom zmysle uz si aj tak zvitazila!:-)
    reci,akoze nesprav nam hanbu,si radsej necham,ok?:-)))
    VESPERKA, DO TOHOOOOO!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť