piatok 24. júna 2011

72



Včera bol narýchlo zvolaný meeting. Včera sa oznámilo, že sa bude optimalizovať. Nahlas sa povedalo len to, čo už každý vie, lebo čísla nepustia. Na tvárach sa dal vidieť tieň strachu. Strachu z toho čo bude. Bola som asi jediná, čo sa usmievala. Napadlo mi len, so zatváraním spoločnosti nemám ešte skúsenosť, môj ročný bonus je v péčku a pozorovala som ostatných. Zvláštna doba.

Začínam byť neprimerane otrlá. V duchu sa pýtam, či môže byť ešte horšie. Nemôže, už viem čo s tým, poznám návod na prežitie.

2 komentáre:

  1. b.
    cozeee?ze nemoze?prosim ta,na com ficis?:-)
    a cakam tu na ten navod,budem sem kvoli nemu chodit.to som napisala len ako motivaciu,budem sem chodit,aj ked ho neuvedies,ale zaujimal by ma teda dost:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no na behu draha, na behu :) endorfíny zadarmo

    OdpovedaťOdstrániť